Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

I'm rockin' 'em bangs!

Kategori: Skönhet


 
Funderar hela tiden på huruvida jag skall börja blogga igen eller inte. Jag älskar ju att skriva, men att få saker hemskickade av främlingar har gjort mig paranoid (fick hem sexleksaker värda 3000 kronor på faktura härom veckan, självklart polisanmält). Det känns som att jag har så mycket att få ur mig å ena sidan, å andra sidan där där tomt och ingen ork eller energi finns kvar efter arbetsdagen. Har börjat jobba 35 timmar i veckan för 60 kronors timlön, vilket inte ens täcker upp hyran och hundvakten, så där går ändå alla sparpengar. Jag ser det som en kortsiktig lösning för att på sikt kunna söka bostäder i första hand parallellt som jag kan söka andra jobb inom exempelvis kundtjänst eller assistans.

Det var dock inte det denna uppdatering skulle gälla. Jag har nämligen skaffat lugg för ett litet tag sedan (för bara 199:-, och jag som älskar att fynda!) och jag rockar den fetare än Zooey Deschanel. Hur har jag under hela mitt liv kunnat gå på myten om att "tjocka inte bör ha lugg"? Well, fuck that. Jag har aldrig varit så nöjd med en frisyr i hela mitt 26-åriga liv.

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2014-08-27 | 21:00:11

    Jävlar vilken snygg ansiktsform. Jag vill också ha.

  • Söderbergskan säger:
    2014-08-27 | 21:09:31
    Bloggadress: http://soderbergskan.blogg.se

    Bara vanligt hjärtformat ansikte. Matchar hunden som har en hjärtformad nos! Tror det är rätt vanligt bland norrbottningar då många antingen har någon same eller finne i släkten som ju är kända för att ha höga kindben och därmed hjärtformade ansikten.

Kommentera inlägget här: