Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Fynda Kérastase på Baresso

Kategori: Skönhet

 
Just nu har Baressoshop.se rea på flera av sina Kerastase-produkter! Hårvårdens så kallade royce rolls. Till exempel kan du med färgat och skadat hår köpa Kerastase Reflection Bain Chroma Riche Shampoo + Masque till priset av 449 i stället för 649. Nu när jag inte längre har någon inkomst får jag snåla med skönhetsprodukterna och kan inte handla samma kvalitet som förr, men jag hittade ju t.ex. 1,5 liter Loreal Expert för 179 kronor på Netto, och det är inte illa pinkat. Dock kommer jag komplettera med ett bättre balsam från favoritmärket (japp, det är fortfarande Kerastase vi pratar om) och vad beträffar inpackningar blir det nog till att göra en del av sådant som kan hittas i kylskåpet, till exempel fungerar ett par matskedar olivolja, en halv till en avokado samt banan (beroende på hur långt och tjockt hår du har - nu har jag ju klippt mig kort och kommer nog bli förvånad över hur litet det kommer att gå åt för min del) fint för slitna barr.
Kommentera inlägget här: