Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Bostad sökes i Malmö med omnejd

Kategori: Flytten till Malmö

Har sagt upp rummet så från och med 31 januari blir jag bostadslös. Om någon vet något i Malmö där jag och lilla Princess kan bo, snälla hör av er och fråga bland era vänner om de känner till något. Dela gärna detta till era vänner i Malmö med omnejd på Facebook - kanske lyckas jag hitta något om turen ligger på min sida. Tack så jättemycket på förhand!

Hyres, Malmö:

Jag är en 26-årig kvinna från Luleå som ganska nyligt flyttat ner till Malmö tillsammans med min bichon havanais-flicka (allergivänlig, fäller ej päls) där jag nu är inneboende i en tvåa. Dock känner jag att jag trivs bättre på egen hand. Söker därför en liten lägenhet i första eller andra hand, alternativt ett rum i en större lägenhet med mer utrymme. Maxhyra 4500 för eget boende, 4000 för delat boende. Område spelar inte någon roll för mig då jag är öppen för att bo var som helst i Malmö med omnejd.

Jag har flera års erfarenhet av boende i andra hand och har aldrig fått några klagomål vare sig från grannar eller hyresvärder. Jag har en god ekonomi, och inga lån eller skulder finns. Är ansvarstagande och festar inte utan tar det hellre lugnt, tittar på film, läser och donar i hemmet.

Referenser kan ordnas på begäran och jag godkänner självklart kreditupplysning. Önskad inflyttning någon gång i december eller januari, absolut senast 31/1 då min uppsägningstid går ut då.

Hoppas på ert svar och att ni kan vara länken till min framtida bostad! Maila mig på [email protected] om du tror dig veta något av intresse eller skriv en kommentar här i min blogg på soderbergskan.blogg.se

Vänliga hälsningar
Cecilia S
Kommentera inlägget här: