Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Allt är som vanligt

Kategori: Allmänt

 
(Jag ringer storgråtande med ångestattack till min mor, trots att jag vet att det är helt lönlöst, eftersom jag saknar närstående och inte har någon jag kan prata med om mina innersta känslor, min extrema kärlekssorg och den ovilja jag dagligen känner inför att leva.)
 
Morsan HALLÅ?!
Jag J-jag orkar inte leva mer...och jag har ingen att prata med!
Morsan Vadå "inget brev"?!
Jag Jag vill dö och jag har ingen att prata med!
Morsan Kan du inte ringa pappa i stället?
Jag Han är ju på jobbet.
Morsan Ja, men jag spelar Fia nu (med hennes personliga assistent).
 
Tack för att du alltid har ställt upp lika mycket för dina barn! Om pokaler för sämsta föräldrar delats ut hade du stått på prispallen. Dock hade du varit för lat för att hämta ditt eget pris och skickat din karl för att hämta det åt dig, som med exakt allt annat här i livet.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-06-17 | 21:25:23

    Usch, låter som min mor. Det enda jag kan rekommendera dig, och som jag själv har följt i 24 år: Skit i henne. Det är lönlöst att bry sig. Ta hand om dig själv, jag hoppas innerligt att läget ljusnar för dig snart <3

  • Hannia säger:
    2013-06-17 | 22:26:20

    Varför har hon personlig assistent?
    stackars dig, det kan inte vara så lätt. Hoppas det blir bättre snart!
    Kan du lägga upp fler bilder på Princess? Hon är jättesöt!

  • Söderbergskan säger:
    2013-06-18 | 01:40:36
    Bloggadress: http://soderbergskan.blogg.se

    Anonym: Jag förstår. Jag undviker i det längsta att kontakta min mor men då jag inte har några vänner här och mina föräldrar är mina enda kontakter i den här staden har jag tyvärr mer med dem att göra än vad jag önskar. Eftersom min psykiska hälsa ser ut som den gör har jag dessvärre fått vända mig till dem mer än vad jag önskat att jag behövde, ännu mer sedan jag skaffade valp. Det skall bli skönt att komma från staden och äntligen kunna säga upp kontakten med en person som ändå alltid sätter sig själv framför sina egna barn. Det är tragiskt att sådana människor väljer att föröka sig. Ta hand om dig!

    Hannia: Hon har en ovanlig diagnos besläktad med MS som ger muskelförtvining och hon har svårt att göra saker själv på grund av att hon är så svag i kroppen, det är en obotlig diagnos som gör henne sämre år för år. Det är mycket möjligt att det är sjukdomen som påverkat hennes psyke med, då hon är utvecklingshämmad (beter sig som en trotsig 16-åring), har svåra inlärningsproblem samt problem med minnet. Medelåldern för en person med hennes diagnos är cirka 54 år, och hon kommer antagligen inte ha så många år kvar att leva.

    Jo, jag har en hel hög med bilder av Princess men har inte lagt ut några här. Kommer antagligen att bli en bildbomb någon dag då jag orkar. Ha det got!

  • Söderbergskan säger:
    2013-06-18 | 01:41:28
    Bloggadress: http://soderbergskan.blogg.se

    Ha det got? Ja, det kan man ju också ha om man gillar den subkulturen. Var rätt många år sedan jag var into goth. Ha det gott, menar jag förstås. ;)

Kommentera inlägget här: