Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Nostalgitripp: How I became Heartsick

Kategori: Film, TV & musik

 
Denna lilla film spelade jag och Heidi in 2009 under tiden då vi ständigt umgicks och jag i princip bodde nere hos henne i Umeå (jag saknar den tiden och den staden, men ja, omständigheterna har ju fått mig att aldrig vilja återvända på några villkor). Visst, den är hopkrafsad på en timme och gjord helt för skojs skull, men jag känner mig verkligen nostalgisk när jag ser den, och tänker "fan, varför gör man inte fler kreativa saker?" Jag måste börja skriva igen. Manus. Noveller. Spoken word. Det är det jag gör bäst.

KOMMENTARER:

  • Joanna säger:
    2013-08-31 | 12:06:15

    Do it!!

  • H. säger:
    2013-09-05 | 07:22:15

    Minns den här. Lika underbar och sann som förr. Gör fler! :)

Kommentera inlägget här: