Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Jag hoppas marken du går på går sönder

Kategori: Allmänt

Jag hatar förvisso Timbuktus musik, men den meningen summerar mina känslor för dig så otroligt bra. Du är en vidrig, lösaktig player. Du är ett skämt till "feminist" (en man som påstår sig vurma för feminismen torde inte behandla kvinnor på ett sådant sätt och leka med deras känslor, men det är ju å andra sidan ett himla bra sätt att få fitta på, right? det har redan gått över 20 dagar sedan du dissade mig nu, undrar hur många du hunnit knulla sedan dess? fem, sex stycken? det är mycket att stå i så här under sommarmånaderna!) som har lurat mig och jag hoppas verkligen att jag aldrig - ALDRIG - ser dig ute någonstans här nere i Malmö. Du förtjänar inte ens något inlägg i min blogg, ty jag har gråtit nog över vidriga män och jag behåller mitt förakt för dig för mig själv, men om du mot förmodan någon gång skulle halka in här bör du känna till det jag nyss har skrivit. Jag hoppas att våra vägar ALDRIG korsas och att du stannar hos dina lika skitnödiga PK-vänner i RFSU/RFSL hemma i Göteborg.
 
Och kom ihåg, kvinnor (framför allt ett kom ihåg till mig själv som blivit sviken två gånger på raken, jag hade inte alls några som helst känslor för den person vi nu talar om, fram till dess att han började tjata om att han inte visste om han "skulle klara av att bara vara vän med mig" och annan smörja, för att sedan få mig att framstå som den som tagit saker för snabbt framåt, när jag från början var tydlig med att jag ville ta det lugnt eftersom jag fortfarande inte kommit över det senaste sveket): Att en man har rätt politiska värderingar gör honom INTE till en bra människa. Att han säger att han kan relatera till det mesta du säger är INTE sant. Att han aldrig fått känslor för någon annan så fort är enbart SKITSNACK. Att han säger att han förstår att du har problem med tillit till folk och accepterar detta men att du kan lita på honom är LÖGN. Kuken skall ha sitt och det är den som talar. En skitig kuk som legat runt så mycket att han till och med knullat en tjej du gick högstadiet med, trots att han bor 130 mil bort. Och som dessutom ser det som världens mest naturliga sak och säger "vi brukade ligga!" som om det inte vore någonting när du i förbifarten noterar att de är vänner på Facebook. Vad hände med litet finess och klass?
 
Jag har gett upp tron på allt vad kärlek heter, det är ett som är säkert. Jag må vara en romantiker och drömmare, men jag vet innerst inne att det inte kommer ske. Jag är inte gjord för sällskap. Jag kan för guds skull inte ens behålla vänner.
Kommentera inlägget här: