Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Söderbergskans önskelista julen 2010

Kategori: Drömmar


En rosa morgonrock (jag har velat fram och tillbaka över vilken då varje butik har sin egen variant - jag letar febrilt efter Den Perfekta Rosa Morgonrocken, men tycks aldrig finna den rätta), dusch- och badprodukter från Lush (Snow Fairy och Christmas Eve i synnerhet då dessa är på tillfälligt besök), lavendeldoftande vetekudde även känd som Mirakelpåsen!, Lancôme's Hypnôse Senses (vilken jag redan "unnat" mig själv i taxfreen på väg hem från Tjeckien; jag stod inte ut med skammen över att behöva gå in på Parelle eller Åhléns och spruta den på mig vid varenda stadsbesök, som en annan snål tonåring), en sjuliterskastrull att göra storkok av linssoppa i, Elizabeth Arden's Ceramide Plump Perfect Gentle Line Smoothing Peeling samt Divine Calm Sublime Body Lotion från The Body Shop. En lugnande hudlotion lär sitta fint i upprörda tider som dessa, när inte ens två Imovane 7,5 mg lyckas ge den mista ro.

bloglovin

KOMMENTARER:

  • J säger:
    2011-02-13 | 01:23:29

    fick du nåt av det där då? lite uppdatering skulle inte skada. ;)

Kommentera inlägget här: