Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Februaris mest udda kommentar

Kategori: Dumheter

 
Person på community ifrågasätter min identiet och om jag är en riktig person eller ett performanceverk i stil med Anna Odell (vars verk jag - som normalt tycker de flesta konstfackselever gör pretentiösa och syfteslösa projekt - anser är helt fantstiskt, ty vården måste tålas att ifrågasättas! dock är jag tveksam till hur jag känner inför att någon undrar om jag finns eller inte), eftersom jag tydligen är så galen...för att jag är ärlig och inte rädd för att tala om när jag mår dåligt? Ja, jag skriver väldigt öppet på internet, men jag har varken någon familj eller några nära vänner som jag litar på. Jag har skrivit dagbok på internet sedan 2003 och är för mig inte konstigare än att torka sig efter att man skitit (nu när jag gått upp så mycket i vikt skall det dock erkännas att det blivit betydligt mer komplicerat, vilket i mina ögon är mer smaklöst än att tala om hur man mår).
Kommentera inlägget här: