Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Tävlingsdags! Lösögonfransar & Betsey Johnson!

Kategori: Allmänt, Tidsfördriv

 
 
Jag känner att det vore roligt med en liten tävling här i bloggen. Eftersom jag har så oerhört mycket oanvända bijouterier i min ägo, är det inte mer än rätt att några av guldkornen får komma till ett kärleksfullt hem där de kan få den uppmärksamhet de förtjänar. :)
 
Vinsten är ett par snygga lösögonfransar med precis rätt mängd tillsatt bling för en perfekt partylook, samt ett par supercoola örhängen från designern Betsey Johnson, som skapar originella, färgglada och galna produkter. De är rosa, de bär rosetter, de glittrar - ja, dessa chica små döskallebrudar har helt enkelt allt!

Du kan tävla på två sätt, med din blogg eller genom Facebook om du saknar blogg.
 
Blogg: Jag tror nog att de flesta känner till hur en klassisk bloggtävling fungerar vid det här laget, men om någon har råkat missa det, tar vi det som hastigast: Det enda du behöver göra är att skapa ett inlägg där du lägger in bilden ovan, omnämner tävlingens existens och länkar till den.
 
Facebook: Gilla Söderbergskan och dela tävlingsstatusen som finns publicerad där.
 
Glöm sedan inte att kommentera här i bloggen eller på Facebook att du deltar. Annars blir det nämligen tämligen svårt för mig att veta vilka som vill vara med och slåss om vinsten. :)
 
Svårare än så är det inte. Om två veckor (7/2) kommer jag att slumpmässigt välja en vinnare - det kan lika gärna vara du! Lycka till!

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2013-01-25 | 19:18:30
    Bloggadress: http://rapesintoyland.tumblr.com/

    DONE! :)
    http://rapesintoyland.tumblr.com/post/41451196363/jag-tavlar-om-dessa-sotsaker-hos-soderbergskan

  • Söderbergskan säger:
    2013-01-28 | 10:25:20
    Bloggadress: http://soderbergskan.blogg.se

    Lycka till! Verkar inte vara så många som är intresserade av tävlingen så vinstchansen är stor. :D

  • Maria P säger:
    2013-02-07 | 23:19:59

    Är med!

    http://mariakpersson.blogg.se/2013/february/tavlar-2.html#comment

Kommentera inlägget här: