Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Vad har hänt sedan sist?

Kategori: Flytten till Malmö

  • Jag lever, men det är inte ett bra liv.
  • Jag har flyttat, men vantrivs även på detta ställe.
  • Jag har ingen inkomst då jag blivit utskriven ur a-kassan.
  • Mina sparpengar som jag levt på börjar sina.
  • Jag har fortfarande inget arbete och ingen energi till att söka fler.
  • Jag har vrickat både höger och vänster fot, dock ej samtidigt. Just nu är det vänster som värker.
  • Jag blev bestulen på min väska med mobil, pass och kort härom veckan. Är således tvungen att köpa en ny telefon.
  • Är inte längre aktiv i soppköket på grund av en person som fick mig att framstå som en jävla galning, och jag står inte ut med tanken på att gå tillbaka och riskera att sprida negativa energier eftersom jag känner mig skyldig, trots att jag inget gjort och inte kan ta ansvar över andras dumma handlingar.
  • Jag har konstant ångest över att inte duga som hundmamma på grund av mitt mående.
  • Jag har fått och förlorat bekanta lika snabbt. Summan av kardemumman: Jag är väldigt ensam.
  • Jag tänker dagligen på att ta mitt liv, hur underbart det vore att slippa allt, men står emot eftersom jag måste veta att Princess får det riktigt bra först.
  • Jag mår otroligt dåligt över att vara ensam på julen och under min födelsedag, trots att jag egentligen inte firar.
  • I kväll har jag ordnat hundvakt över natten och tänker åka upp till akutpsyk eftersom min situation är ohållbar och jag kommer snart att skada mig själv allvarligt på grund av hur snett allting gått sedan jag kommit hit. Du kan inte fly från problemen. Det kommer bara fler och fler.

KOMMENTARER:

  • Emilia säger:
    2013-12-22 | 12:56:14

    Tror på dig <3

  • Lisa säger:
    2013-12-22 | 23:01:56

    Styrkekram till dig. Du är stark och modig!

  • kit säger:
    2013-12-23 | 00:35:18

    Jag önskar dig all lycka till och jag hade gärna träffat dig och gett dig en stor kram just nu och tagit med dig hem å firat jul.

  • Klara säger:
    2013-12-23 | 14:29:02

    Du vet inte vem jag är, men tänker på dig <3

Kommentera inlägget här: