Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Intervju på måndag

Kategori: Drömmar

På måndag skall jag på arbetsintervju (min första någonsin faktiskt, och jag måste prata engelska dessutom). Min favoritbutik alla kategorier slår nämligen upp portarna i oktober och jag var en av 30 som blev inbjuden på möte angående tjänsterna. Så jag hoppas att alla mina läsare och främlingar som råkat trilla in av annan anledning håller en liten tumme eller tå på måndag klockan 12:00 för att jag skall få mitt drömjobb sedan flera år tillbaka! Jag brukar inte vara nervös, men nu är jag faktiskt riktigt skakis. (Det viktigaste är att inte ha för höga förväntningar, eftersom jag vet hur besviken jag blir när saker inte går vägen. Oanvsett hur det går är jag dock stolt över att ha blivit kallad till intervju. Jag hade inte ens behövt bli det, med tanke på hur många som lär ha sökt.)

KOMMENTARER:

  • Joanna säger:
    2013-08-24 | 11:52:53

    Äntligen får vi lush i Malmö!! Jag håller alla tummar jag har för dig <3

  • Camilla säger:
    2013-08-24 | 23:21:23

    Håller tummarna för dig!! Men det är nog stort att ens bli kallad till intervju.... säker flera hundra som har sökt.

  • H. säger:
    2013-08-26 | 21:24:07

    Håller tummarna att det ska gå bra!

Kommentera inlägget här: