Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Dagens "Idag suktar jag efter..."

Kategori: Inredning

 
Åh, vad bohon (obs! inte hippien!) i mig vill ha dessa handgjorda indiska underlägg! Jag älskar färg (fram till i år har jag hatat orange, men nu har jag fått upp ögonen för det och tycker inte längre att det är så tokigt) som lyser upp när mörkret trängt sig på så som det gjort nu, men $50 med frakten för fyra styckna tycker jag inte är rimligt. Speciellt inte när jag gått och fixat blåvitt farmorstema i köket, med rutig duk, vita gardiner och hela baletten. Har till och med köpt ett gammalt väggur på Kupan för 90 kronor (fyndigt!). Tänk om man ändå visste vilket förråd man hade nere i källaren, och vilken nyckel som gick till det. Då hade det varit litet enklare att handskas med det kommande livet som hoarder.
 
Vill du lägga ner 355 svenska på dessa (notera att jag fyller 25 om en månad: halvvägs till 50, men fortfarande helt utan underlägg då jag ansett att jag ej varit i behov av dem - ingen vill väl ändå äta hemma hos mig), finns de att köpa HÄR på allas vårt kära eBay.

KOMMENTARER:

  • ChiMelle säger:
    2012-11-11 | 16:43:10
    Bloggadress: http://michelle.vernier.se

    Har precis, som du, upptäckt färgen orange! Älskar hur den lyser upp bland allt grått och svart som man så lätt fastnar i under hösten/vintern :)

Kommentera inlägget här: