Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Nicki Minaj till Stockholm

Kategori: Film, TV & musik


Nicki Minaj uppträder i Sverige för första gången den 8 juni, och gissa vem som skall dit, om inte eder kvinna! Även fast jag anser att hon var både coolare och bättre rent musikaliskt förut, har jag diggat henne för länge för att inte gå. Jag är ändå söderöver den sjunde, så varför inte ta in på hostel en natt för att få skaka rumpa till allas vår Nicki live? Snart är det jag och femtonåringarna som river haket intill Globen (även känt som Annexet, fast så känt kan det inte vara då jag aldrig hört talas om det). Är det någon fler som skall dit? Ser ni en satt blondin iförd guldfärgad jacka och knallrosa läppar, så vinka! M.V.H. Itty Bitty Piggy

bloglovin

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: