Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Egen domän

Kategori: Allmänt

soderbergskan.blogg.se hittas numera också under soderbergskan.se.
Litet finare, litet enklare, litet bättre. Jag ville bara informera er om detta.

Nu skall jag vinna en auktion (har dock inga pengar att betala den med än, detta är första månaden i mitt liv som det inträffar att jag inte har ett öre på kontot innan nästa löning eftersom jag alltid varit så sparsam, men nu har jag spenderat allt på den webshop jag planerar att öppna - lika bra att jag vänjer mig då jobbtimmarna blivit allt färre) kämpa mot tröttheten, ta en dusch och frenetiskt försöka tvätta ur dessa röda stänk ur håret. Om färgen varit jämn hade jag ju varit rena rama sexbomben (tänk Rita Hayworth på dubbla kortisonkurer och sisådär 15 centimeter kortare) men så är ej fallet. Cirkus 65% är fortfarande blont. Inte så fräscht.

KOMMENTARER:

  • Joanna säger:
    2012-02-23 | 11:09:47

    Skölj med äppelcidervinäger så går färgen ur fortare :)

  • Joanna säger:
    2012-02-23 | 11:10:38

    8 delar vatten och 2 delar äppelcidervinäger.

  • Söderbergskan säger:
    2012-02-23 | 12:51:13
    Bloggadress: http://soderbergskan.blogg.se/

    Måste testas i kväll! Tack för tipset.

  • Sara - lackat säger:
    2012-02-23 | 15:02:18
    Bloggadress: http://lackat.blogg.se/

    sv: klart jag har! ;)

Kommentera inlägget här: