Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

26/4

Kategori: Allmänt

På dagordningen
  • Betala räkningar (så fort som möjligt, eftersom batterinivån i min bankdosa är ytterst låg)
  • Prismärka saker till Arcus Fyndmarknad på lördag
  • Måla ett tredje lager vitt på anslagstavlan där smyckena skall hänga (kom inte på något bättre exponeringsvis)
  • Gå till föräldrahemmet och prismärka och galga resten av sakerna där
  • Laga mat och äta den för att undvika akut sötsug
  • Förhoppningsvis diska upp efter mig när jag för en gångs skull har det rent och fräscht i köket
  • Läsa nyheterna och dra djupa besvärade suckar
  • Påbörja skoluppgifterna (men jag lär definitivt inte avsluta dem, sådant gör jag alltid da'n före avresa)
  • Spela Wordfeud och klaga över att jag förlorar fastän jag är närapå korsordsmästare. Trodde jag, i alla fall.

Tog för övrigt bort mitt inlägg om g-punkten som forskarna nu minsann bevisat existerar. Jag blev alldeles för äcklad av att ha en massa främmande karlar som pratar sexualitet i min blogg. Det hör inte hemma här och får mig att må dåligt, så hädan efter håller jag mun om allt som har med området att göra, eftersom jag inte orkar med att höra andras åsikter om sex (har en väldigt komplex relation till det). Det finns nog många bloggar med den inriktningen som kan ta diskussionerna. Jag fortsätter att hålla mig till min syster för samtal om ämnet. Vi kan prata objektivt om porr, sex, anatomi och perversioner i timmar, och det är alltid lika intressant.

KOMMENTARER:

  • Sanna säger:
    2012-04-26 | 21:56:58
    Bloggadress: http://www.onedreamycloset.se/

    Undrade just var inlägget med g punkten tog vägen. Hann inte läsa!

    ;)

Kommentera inlägget här: