Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Det får bli en anslagstavla, då

Kategori: Fyndhörnan

En gång i tiden fanns det ett forum som kallades "Ansis", men det är inte den anslagstavlan jag har tragglat med. Jag har i brist på annat målat om det här lilla vraket och dekorerat den med häftstift för att kunna hänga halsband på lördagens fyndmarknad. Frågan är vad jag skall luta den mot? Det här är sådant man skall planera i förväg, men i och med att jag fick en plats i sista stund uteblev lämpliga förberedelser i vanlig ordning. Nåväl, det går nog vägen ändå. Jag börjar ju redan nu med att göra reklam för mig själv. Min slogan får vara något i stil med: "Är udda smycken din grej, tveka inte, kom till mig!" Det får duga för stunden. Klockan är sex och den här galningen skall ta sin medicin. Jag hoppas vi ses på lördag!

 



Närbild. Jag fullkomligt älskar halsbandet med luftballongen (och pumpan, som går att öppna, likaså)!

KOMMENTARER:

  • Sanna säger:
    2012-04-26 | 21:44:24
    Bloggadress: http://www.onedreamycloset.se/

    Luftballongen! OOhh! o pumpan! Fiffig display, det är ju inte lätt det där med att smidigt sälja halsdand. De trasslar ju ihop sig så lätt.

  • kit säger:
    2012-04-26 | 22:14:04

    Ansis finns fortfarande kvar!

    Gillar äpplet!

  • Sanna säger:
    2012-05-19 | 23:24:43

    Åh åh, vart har du köpt dom? Pumpan och luftballongen that is?

  • vifsla säger:
    2012-05-30 | 23:53:45
    Bloggadress: http://www.welest.blogspot.com

    Säljer du såna halsband? Luftballongen och äpplet är helcoola!

Kommentera inlägget här: