Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Blixtsnabb leverans från Bluestore

Kategori: Skönhet


Jag var i desperat behov av tillfälligt balsam och stylingprodukter för att motverka det frizz jag får på två röda, och lade in en beställning på Bluestore.se. Da'n därpå kunde jag lösa ut paketet på mitt uthämtningsställe. Tala om snabb leverans. Tack för det. Nu kan jag ha utsläppt hår mer än en dag. Detta var faktiskt första gången jag handlade från dem, men absolut inte den sista. Dumb Blonde's Smoothing Stuff är värd varje krona bara för den makalösa jordgubbsdoften.

bloglovin

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-12-04 | 01:49:10
    Bloggadress: http://missanandthebigworld.blogg.se/

    Åh, älskar dust it :) helt beroende av det även om det känns grymt äckligt i håret dagen efter...

Kommentera inlägget här: