Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

Varning! Lekande barn!

Kategori: Dumheter



Tre anledningar att inte gå in naken i köket när persiennen är trasig och lämnar en halv decimeters insyn:

1. Lekande barn
2. Lekande barn bakom fönstret
3. Lekande barn bakom fönstret, vars undermåliga föräldrar inte haft hyfs nog att lära dem att man inte tittar in hos främlingar

Efter att bekymmerslöst ha stått vid bordet och packat ned piller och pulverpåsar inför avresan insåg jag att de irriterande barnskriken var närmare mig än jag kunde ana. Jag smög diskret åt mig ett långt linne linne som låg hoprullad på stolen och avlägsnade. Förhoppningsvis kan min nysolade kropp (12-16 minuter x 4 tillfällen var idag var den sista - även det faller under Dumheter då min mor fick hudcancer i fjol, men nu är det slutsolat för i år. Jag ville bara få en grundfärg fräschare än fläsksvål; det vill säga ljusbrun med kritvit ända, som ett rultigt rådjur!) ha gått för en beige kroppsstrumpa.

"Åh, nu har vi nästan samma hudton. Fast jag är något mer av en analblekt kräfta." (Jag till N.)

bloglovin
Följ min blogg med bloglovin

KOMMENTARER:

  • Smsa Låna säger:
    2012-01-12 | 23:38:59
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

    Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera inlägget här: