Söderbergskan

din moralkaka i en bloggosfär fylld av cupcakes

After all I've done, you just didn't think much of me

Kategori: Film, TV & musik



Videon till "The Wild" ger mig rysningar. Fullkomligt fantastisk! Det är när jag ser sådant jag önskar att jag kunde föra mig med pennan och skapa något annat än bittra textrader. Såväl videon som låten ligger nära hjärtat och har gått lika varm sedan jag först hörde den. Jag älskar luleåmannen Kristofer Åströms mjuka stämma och förmåga att uttrycka förakt på ett så sansat sätt.

KOMMENTARER:

  • louise säger:
    2010-06-09 | 00:39:24
    Bloggadress: http://louisetarden.blogg.se/

    Kvinna, hur får du dit sidan var du ser vilka som gått på sidan? jag försöker mig att förstå mig på det hela men icket.. kan du snälla hjälpa mig?=) /Louise

Kommentera inlägget här: